pokaz slajdów

Loading...

środa, 20 lutego 2013

Nikola

W tym wpisie oprócz prześlicznej i bardzo fotogenicznej Nikoli, chciałam Wam pokazać jakie zdjęcia mogą powstać w Waszym domu. Sesja z Nikolą była dla mnie "pracą" wyjazdową. Zapakowałam więc wszystkie niezbędne sprzęty, narobiłam trochę zamieszania rozkładając się w dużym pokoju, grzecznie spakowana wróciłam do siebie, a efekty sesji w domu możecie podziwiać poniżej :)










 Zakochałam się w tych rzęsach...
 Gdy umawiałam się na sesję, Kamila poprosiła mnie o kilka zdjęć wspólnie z córką. 
Miały one pozostać w domowym albumie. Po oddaniu całego materiału jeszcze  raz zapytałam się czy mogę opublikować wspólne zdjęcia i usłyszałam : "tak...są po prostu super" :)

Dziewczyny ślicznie dziękuję za zaproszenie i mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy :)

1 komentarz:

  1. Ja po prostu nie mogę wyjść z podziwu nad tymi zdjęciami i Twoim talentem Dorotko!
    potrafisz w niesamowity sposób uchwycić chwile.Bardzo Ci dziękujemy za twoją pracę,będziemy mieli piękną pamiątkę na całe życie.:)
    Nikolka z mamusią:)

    OdpowiedzUsuń