pokaz slajdów

Loading...

sobota, 22 grudnia 2012

Podsumowanie

Nawet nie wiem kiedy minął rok mojego blogowania :) 
Z założenia miał on być moim małym miejscem w sieci gdzie mogłabym pokazać kilka zdjęć z córką w roli głównej.
 Nie przypuszczałam nigdy, że bohaterami moich prac będą osoby kompletnie mi obce i nieznane. 
Dziś śmiało mogę powiedzieć, że każda z tych osób jest w mojej pamięci, że z każdą spędziłam fantastyczny czas, że dla mnie nie jesteście jedynie "modelami", dzięki którym realizuję swoją pasję lecz osobami, które mi zaufały i odważyły się zaryzykować, stając przed obiektywem amatora :)

Z tego miejsca chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować za miniony rok i mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz :)

Wszystkim, którzy śledzą moje "zmagania" z fotografią życzę spokojnych, radosnych świąt Bożego Narodzenia.




Dawno nie było na blogu mojej muzy :)


Zapraszam również na funpage

2 komentarze:

  1. Dorotko w tym wyjątkowym dniu, jedynym w roku, pragnę Tobie również życzyć spokojnych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia. A w nadchodzącym Nowym Roku samych sukcesów, tych prywatnych i tych zawodowych i oby Twoja pasja rozwijała się nadal tak pięknie :) WIOLA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłych, radosnych, pogodnych,spokojnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia
    upływających we wspaniałej atmosferze,
    szalonego Sylwestra, a w Nowym Roku dobrego światła :)

    OdpowiedzUsuń